سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده‏اى را خوار دارد ، او را از آموختن علم برکنار دارد . [نهج البلاغه]

حزب اللهی؟


بسمه تعالی

می گم این سفر اخیر رهبری به سمنان ، یه حال و هوای دیگه ای داشت ... انگار آقا ، خیلی توپشون پر بود ... عصبانی بودند ... چه قدر از احمدی نزاد طرفداری کردند (البته بماند که هیچ کس به آقای خاتمی هم حتی ، اندازه‌ی آقا ، عزیز ، نگفت!)

و بماند که حتی به خاطر حمایت امام از رئیس جمهور وقت ، امیر صیاد هم تا پای دار اعدام ، پیش رفت ... و بماند در که اگر در چنین شرایطی که هیچ کدام از نخبه ها ، طرفدار احمدی نژاد نیستند ، اگر آقا از شیخنا محمود ، حمایت نکند ، از دولت مثلا مهرورزی ، هیچی نمی ماند !

و بماند خیلی چیزهای دیگری که باید بمانند !

و اما قضیه‌ی بعدی ، قضیه‌ی "عزل" دکتر رهبر است که همه را سورپریز نکرده ! به دلیل این که معلوم بود ، هم چنین آدم منطقی و باسوادی ، عمرنات بتواند در دولت (با آن کابینه‌ی نصفه نظامی) دوام بیاورد ... من هر وقت ، می خواستم در باب طرفداری از دوروبری های شیخ محمود ، مثالی بزنم ، همین آقا فرهاد رو مثال می زدم ! اما حالا دیگه ...

این شیخ محمود ، وقتی دیدند یک آدم منطقی ، کاملا منطقی با این لایحه‌ی الحاق مدیریت و برنامه ریزی به استان ها مخالف هست ، بنابر اصول زنده باد مخالف من ، ایشون رو به راحتی تمام ، عزل کردند و بزرگوار دیگری که طبق گفته‌ی یک منبع نه چندان قابل اعتماد ، نسبتی هم با ایشان دارد را به جای ایشان نشاندند.(این یک قلم را نشنیده بگیرید ... یک مقداری خنده دار است و البته شایعه)

خب الهی شکر ! یک نفر آدم میزون در دولت بود که آن هم پرید ... به قول رفیقمان ، اینجا جای آدم های تیزهوش نیست ...  خب دوباره خدا رو شکر!

البته به نظرم منطقی هست که وقتی یه نفر نتونه با رئیس جمهور کار کنه و اختلاف نظر داشته باشه ، خب بهتره که برکنار بشه!

اما مگه به همین راحتیه ، حالا این نفر جدید تا بیاد روی کار و اینا ، کلی زمان می بره ... نمی دونم لابد به همین راحتیه دیگه ...

دیروز داشتم به یه نفر می گفتم ..  می گفتم این دولت نهم حتما نامش در تاریخ خواهد ماند ، یا به خاطر یک گند خیلی بزرگ و وحشتناک و غیر قابل جبران ، یا به خاطر به وجود آوردن یک تحول عظیم که دومی اش نسبتا بعید به نظر می رسد !

دیشب هم شونسد بار به این گزارش ویژه‌ی خبری ، sms زدیم که از آقای رهبر درباره‌ی برکناری شون بپرسن ، اما خبری نشد که نشد ... این هم از آزادی بیان!

دیگه دیگه!

خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه ! معلوم نیست چی قراره بیاد سر مملکت !

اما عالیجنابان مسئول ! شیخناالمحمود ! شما که خودتان شیخید ، حتما می دانید ! الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم! ...

این ها و ظلم ؟ eeeeeeeeeeeee  این حرفا چیه ؟

و امابعد

می خواستم توی این پست به چند تا مساله‌ی دیگه هم اشاره کنم ، اما گفتم این طوری دوباره بهمون می گن خطیب جمعه ... زشته ...  بی خیالش شدم .... باشه برا پست بعدی!

دوم این که وبلاگ پارسالمون توی یه مسابقه ای برنده شده !

بعد این که ، هفته‌ی پیش امتحان دیکته(!) داشتیم ، افتضاح بود ... از بس همه چی رو غلط غلوط نوشته بودم ، خجالت کشیدم .. مخصوصا در گذاشتن این "ی" میانجی ... غلط املایی دیدید حتما متذکر شوید!

دیگه امری نیست.

علی علی

یا الله



سه تفنگدار! ::: سه شنبه 85/8/30::: ساعت 2:17 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدید :58108
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سه تفنگدار![8]
نویسندگان وبلاگ :
نورا صالح (@)[0]


 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<