سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه کاردان باشد، فرمانروایش او را دوست خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

حزب اللهی؟


بسمه تعالی

یکی از رفقا می گفت تو اصلا ثبات نداری ! یه بار می آی می گی ریش گذاشتن مرد ها باید اجباری بشه ، یه بار می آی نی گی چند می گیری ریشتو بزنی ؟ !

بیچاره ! نمی دونه دیگه گذشت اون موقعی که میزان اعتمادمون با آدما اندازه ریششون بود!

از همون موقعی که راننده تاکسی یه نوار دوپس دوپسی گذاشته بود و ما هم تنها عقب تاکسی نشسته بودیم ... جلوی در یکی از این مدرسه های علمیه یه نفر با حدود یک کیلو و نیم ریش سوار تاکسی شد ... گفتیم ای ول این الان یه چی به راننده می گه و خلاصمون می کنه ! زهی خیال باطل ! طرف خودش [با اون همه ریش] متناسب با آهنگ نوار ، بشگن می زنه !

اصلا نمی دونم وقتی طرف میاد دو کیلو هفتصدو پنجاه گرم ریش می ذاره می خواد چی بگه ؟ می خواد بگه مداح عاشق امام حسین هستش !؟ آخرش هم این طوری به این وضع مفتضح گندش در میاد [خدا رحمت کنه سید جواد رو ، اصلا ادعا نداشت ... ریشش رو هم هر وقت می خواست می زد(قابل توجه اون دو تای دیگه) ... نور به قبرش بباره]

طرف ریش داره تا پایین گردنش میاد می گه اگه آقا بگه ماست سیاهه ما هم می گیم ماست سیاهه ! اون وقت یکی دیگه که ریش هم نداره ، لباس جین هم پوشیده توی نمایشگاه اختراعات انگلستان ، به عنوان یک مبتکر ایرانی ازش می پرسند هدفت چی بود میگه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری .... (از بس خجالت می کشی نمی فهمی بقیه اشو چی گفت ... !)

ای بابا ! نمی دونم این جماعت اهل ریش چه بر سر امام خامنه ای آورده اند که آقا می گویند کاری نکنید که فرق ما با طاغوت این بشود که ما ریش داریم و آن ها ندارند ! (یه بار دیگه این جمله رو بخونید!)

طرف همه اصول و فروع دینش خلاصه شده توی ریشش + بالاترین دکمه پیرهنش ... اگه خیلی باحال باشه بسم الله اول کلامش و یاعلی آخرش ! زیارت عاشورا خوندن با دوست دختر هم که قدیما جوک بود حالا شده عین عین واقعیت !

هه!

عجب زندگی جوکی !!

حالا جدا چند میگری ریشتو بزنی؟؟؟

می گن به سلمان (کسی که پیامبر گفت اگر ابوذر می دانست انچه را که در قلب سلمان است کافر می شد) گفتن ریش تو با موی بز چه فرقی داره ... گفت اگه باعث نشه برم تو بهشت هیچی !

(به عالیجنابان اهل ریش برنخورد)

فعال ترین هاشون هم غیر از سابقوا الی الخیراتشون مشغول اند به زدن زیرآب همدیگه ! هر کدوم می خواد اون یکی رو ضایع کنه ... (احتمالا می خوان بگن ماست اونا سیاهتره)

هیچ کدومشون با هم نمی سازن !

حالا جدا چند می گیری ریشتو بزنی ؟!

و اما بعد ...

باور کنید این بار و فقط و فقط این بار منظورم اصلا به هیچ کدام از تیکه خورهایمان نبود ... الکی به خودشون نگیرن ... فردا پس فردا حوصله منت کشی ندارم !

دوم این که بالاخره بعد از مخ زنی های اطرافیان ، ما هم اومدیم پارسی بلاگ ... خوبی این که نمیشه وبلاگ چند تا مدیر داشته باشه اینه که سه تامون با یه اسم می نویسیم ، موقع یخه گیری هم همه‌ی کاسه کوزه ها سر یکی نمی‌شکنه!

علی علی

یاالله



سه تفنگدار! ::: پنج شنبه 85/9/2::: ساعت 1:53 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدید :58104
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سه تفنگدار![8]
نویسندگان وبلاگ :
نورا صالح (@)[0]


 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<